“
Hi PDATSI family! Abigail here, one of the pioneering students at PDATSI. I just wanna share my journey at PDATSI. so actually, I don't have any medical background, kanang graduate ko sa Management Accounting course, and because I want to pursue my Canadian dream, I was thinking of taking a health care related course. So mao to, across raman to siya sa gi puy-an namo sauna and PDATSI, and then gi invite ang akong bana nga maminaw about sa course kay basin ma interested mi, unya among gi adto jud is ang pagkaon kay libre. Nag pa buffet si Doc ug Ma'am Evette, so mao to ni adto mi kay tungod sa pagkaon. Pero uhm, effective strategy jud siya, and nakahunahuna jud ko nga feel jud nako nga mao jud ni ang health care related course nga para nako, para sa Canadian dream nako. And to my surprise, when I landed here in Canada, my first job is a Dental Receptionist in a Filipino owned Dental Clinic. So mao to, grateful jud kayo ko, naka ingon jud ko ug "YES! Sakto jud akong desisyon nga mag PDATSI ko kay nagamit jud nako sa akong first job. " so mao na, I'm very, very grateful, and I hope I have inspired all of you in some ways. Kita-kita lang ta soon, and if you have any question, just let me know. Chat lang sa group chat bisan wako kaila ninyo, just chat, okay? Bye, amping mo, and have fun. Enjoy your night. Bye!
← Back